Klient
Henkel
Realizacja
Platforma administracyjna,
Aplikacja web,
Integracje z systemami kasowymI,
Aplikacja mobilna,
Cel projektu
Promocja marki i zaangażowanie konsumentów w związku z wprowadzeniem na rynek nowego wariantu produktu

Zwiększenie świadomości konsumentów w odniesieniu do korzyści jakie daje stosowanie produktu w nawiązaniu do hasła “Nowa? Nie, wyprana w Perwollu”.
Podkreślenie idei odpowiedzialnej mody i slow fashion.
Praca agencji:
Koncepcja kreatywna kampanii
Opracowanie komunikacji do social mediów
Opracowanie materiałów reklamowych (POS, VIDEO)
Organizacja eventów w centrach handlowych na terenie Polski
Projekt i produkcja stoiska eventowego
Organizacja “Warsztatów stylu” z Mają Sablewską dla konsumentów

Kampania Youtube

Ponad 8 milionów odsłon



#kobietawczerwieni
Konkurs konsumencki
Organizacja i publikacja w SM sesji zdjęciowej dla zwycięzców konkursu

Sesja zdjęciowa dla zwyciężczyń konkursu



Eventy w centrach handlowych
oraz warsztaty dla konsumentów na terenie całego kraju.

Ponad
19 000 odwiedzających stoisko oraz warsztaty dla konsumentów na terenie całego kraju.


