Cel
Zwiększenie sprzedaży produktów Schwarzkopf Professional do salonów partnerskich
Pogłębienie przywiązania fryzjerów do marki i ich zaangażowania do rekomendacji produktów klientom salonów fryzjerskich.
Stworzenie nowego kanału komunikacji między marką a właścicielami salonów fryzjerskich.
Zautomatyzowanie i zwiększenie efektywności pracy działu szkoleń + zwiększenie poziomu wiedzy fryzjerów na temat produktów marki, technik fryzjerskich oraz nowości i bieżących trendów w branży.
Umożliwienie dostępu do szkoleń dla klientów nie współpracujących dotychczas z marką.
Wzmocnienie wizerunku marki jako firmy będącej partnerem biznesowym dbającym o rozwój swoich klientów.
Opracowanie
Po ukończeniu fazy discovery, dokonaliśmy analizy i podsumowania zebranych informacji. Zakończyliśmy wypracowaniem koncepcji strategicznej programu lojalnościowego, z mechaniką obsługującą wykluczenia produktów, kategoryzację i rejonizację uczestników oraz ich segmentację w odniesieniu do dokonywanych akcji.
Opracowaliśmy platformę administracyjną, aplikację mobilną i desktopową
Platforma administracyjna
Aplikacja mobilna
Aplikacja web
Integracja SAP
UX/UI
Rezultat:
Dostarczyliśmy kreator predefiniowanych scenariuszy marketingowych dla kampanii promocyjnych i produktów marki, powiązany z aktualną bazą produktów oraz bieżącymi stanami magazynowymi.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację mobilną jako jeden z elementów platformy.
Zintegrowaliśmy platformę z oprogramowaniem SAP, zapewniając codzienną aktualizację baz danych dla produktów, stanów magazynowych, statusów partnerskich salonów i płatności faktur.
Zaprojektowaliśmy i dostarczyliśmy infrastrukturę IT dla centrum kontaktu działu handlowego, działu marketingu i salonów fryzjerskich.
Hosting platformy i stałe doradztwo w zakresie rozwoju platformy.